yeah.

Yees... man kan väl säga att mitt humör sitter i fortfarande som de gjorde sist jag skrev :)
Jag mår BRA!  Nu är de ju helg också och man får vara ledig lite och samla lite kraft & energi som sedan kommer att gå åt till dom underbara barnen på jobbet! love it.

I helgen kan man väl säga att aa.. vad ska man säga. Jag gick ut för att festa i fredags hade inte tänkt mig nå speciellt bara tat lugnt med några öl å sen åka hem kl 1? men ICKE! nej nej varje gång jag säger så, så blir det en fetare kväll än man tänkt sig.. det var kul, jätte kul. Men jag är osm jag är när jag går ut också. Jag älskar att festa det är något jag gör 2 ggr i veckan minst. oavsett om jag har pengar eller inte, pengar är inga påroblem och man kan ha kul ändå! Sen är väl jag som jag är också när jag går ut kör gärnet ut till fullo, jag älskar att träffa folk och prata, det är något som jag är bra på.. att prata altså. jag å en tjej kompis drog till söder för några öl, vid 1 tiden när de sätllet stängde drog vi vidare för en mer klubb.. mycket folk, roligt folk.. träffade min kompis "kille" där och hans vänner och vi hade sjukt kul.. jag träffade andra snygga killar för den delen också och som vanligt så gör jag något dumt.. eller dumt och dumt? jaa man kan väl säga såhär jag ÄLSKAR att kyssas det gör jag verkligen.. så jaa man fick hångla en hel del vilket alltid händer och dagen efter så får man veta saker och ting om dom killarna som man kan få lite ångest eller dåligt samvete över, men va fan.. man lever bara en gång och lika bra att köra på :) Jag älskar att gå ut och skämms inte för vad jag gör när jag går ut, jag är en tjej som har svårt att träffa någon och stadga mig med.. altså nu menar jag inte barn & villa utan bara svårt att tycka om/ lita på någon som mer än vän! Jag har gått igenom sjuka grejer i mitt liv vilket antagligen satt sina spår och gjort att det blivit såhär.. jag älskar att vara singel absolut, finns inget bättre att inte ha någon jag måste tänka på jämt o.sv. sämre är de väl när man måste såra folk ge dom förhoppningar bara för att jag behöver bekräftelse? Det är hemskt! Jag har kommit fram till de... anledningen till att jag hånglar, ligger och träffar killar  som egetnlgien inte betyder så mycket det är väl bekräftelsen även fast det gör ont att erkänna det så är de nog så! eller inte nog, det är så! Missförstå mig rätt, jag älskar att ligga, hångla och träffa killar hit och dit det gör jag verkligen men det är även en bekräftelse grej att göra! Det finns alldeles för mycket frestelser där ute för mig för att kunna träffa endast en person.. folk får tycka som dom vill.. jag känner många som säger att de är slampigt? vaaaa? hade jag var snubbe hade de inte spelat någon roll .. visst då hade jag vara ett svin mot tjejerna men inget mer.. men nui är jag tjej och nu är jag slampa för de? hmm..? Men jag har många vänner som iskiter i de och säger att det är klart jag ska leva mitt liv och leva de till fulla jag är ju singel och ingen behöver dömma mig för nästan alla gör dåhär men ingen som vågar erkänna de.. Jag orkar allvarligt inte bry mig längre.. gjorde det mycket förr och vaknade alltid upp med ångest över vad jag hade gjort oavsett om jag hade varit onykter eller nykter under kvällen! jaja nog snackat om de.. jag älskar mitt liv som singel thats it! men någon dag kommer den där mannen i mitt liv dyka upp, och det kommer klicka! det är jag säker på :)

Idag vaknade jag upp med min allra bästa vän vid min sida, vi gick upp och käkade frukost och kom fram till att vi ska åka på en spa dag tillsammans, suuuuper mysigt :) Hon å jag det finns inget bättre! 
Men nu har hon tagit sig hem och jag ska bara vara hemma och ha de lugnt och skönt för mig själv, vila upp min stackars stukade fot som fortfarande är blå opch svullen ( så går de när man tar sig ut på krogen och ska försöka dansa och komma hem kl 6 på morgonen, då blir inte foten bättre... stupid girl) 

Nää.. nu ska jag ta mig en skön spa-dag för mig själv och lägga mig på spik mattan och ha det bra hela dagen :) behöver få mycket energi nu när det snart kommer en ny vecka full med jobb! eftersom jag mest låg på soffan och mådde piss igår så känns det skönt att ha en ledig dag där man mår kanoners meloner!
have a great day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0