känslor

åhhhh.. vad härligt! Nu har jag haft mitt egna lilla spa (typ?)jaja, jag gjorde ångbad och egen ansiktsmask, låg på min spikmatta och har haft de otroligt skönt.. men när jag var klar och verkligen kände mig "renad" haha, nää men då kom de en massa känslor som bara bubblade och jag börjar störtböla? jag vet itne vad det kom ifrån började tänka på hur jag beteer mig mot folk och vad jag säger å hit å dit.. såvar tvungen att berätta för min allra bästa vän hur mycket jag älskade henne, hehe men nu känns det mycket bättre! Plus att jag ringde en tjej kompis som jag skulle träffat för en vecka sen men bara struntade i de? usch vilken dålig vän jag är ibland! så ringde upp henne, bad om ursäkt! frågade om jag fick bjuda på en fika senare idag och hon sa ja faktiskt :) skönt!  Jag ska försöka förändra mitt liv.. detta år ska jag bli snällare och mer förstående..  Jag är ganska förstående, men ibland så tänker jag inte ända fram känner jag.. så måste skärpa mig! berätta alltid vad ag känner och tycker! jag är en sjukt ärlig människa, men man kan alltid bli bättre! Jag har ju även skrivit att jag ska bli nyttigare och börja träna, japp de var min tanke men sen stukade jag foten.. så ska vila upp den.. men äta nyttigt det ska jag fortsätta med! Det är gott om man hittar de rätta (?) haha aja.. men när mitt vikariat börjar dvs den 8 februari så hoppas jag att min fot är bra, för då ska jag sätta igång och gå ut och gå som aldrig förr och gå på pass igen.. sen när mitt vikariat gått ut så ska jag se till att verkligen ha fixat de jag vill. jag vet att jag kommer må sjukt bra efter :)

Jag har kommit på att jag måste bli lite tävlingsinriktad!! Jag bryr mig för lite om jag skulle förlora hit å dit.. jag tror att om jag blir lite tävlinginriktad så skulle jag klara så mycket mer! hmm jaja.. en bättre och snällare människa ska jag bli :)

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0