jag? blogg? nää..

Okej, jag kan inte ha en blogg, verkligen inte!! Jag skulle aldrig kunna uppdatera varje dag eller 100 ggr om dagen.. men jag ska ha den här bloggen NÄR JAG VILL HA DEN!

Känslan jag har nu, den är U N D E R B A R!
Jag känner mig snygg, som att jag kan få vem fan jag vill och jag kunde inte bry mig mindre om vad andra tycker!
Även fast jag sitter här i skit kläder som jag haft hela dagen och svettats runt i på jobbet, en stukad fot som jag knappt kan gå på, (som även är sjuukt svullen och blå, hah) fettigt hår och precis tryck i mig en massa onyttigt s¨hela kroppen känns fet och svullen, haha men ändå!!! Jag känner en sån fantastisk känsla!
Jag kan verkligen klara allt och jag önskar att jag alltid hade den här känslan! Jag vet vad jag ska göa ikväll i alla fall.. först och främst städa mitt rum somjag inte gjort på år och dagar, sen ta en dusch, raka benen, ansiktsmask, hårinpackning, noppa ögonbrynen och göra mig lite snyggare, haha.

Jag tror att jag känner såhär för att jag vet att jag lär mig något nytt & utvecklas som personen VARJE dag på jobbet! Även fast jag jobbar på dagis så känner jag att allt med mig själv bara blir bätte och bättre!
Jag får träffa otroligt mycket folk varje dag och lära mig att bara vara mig själv och att folk faktiskt tycker om mig för den jag är! Jag har fått ett vikariat nu.. och alla är super nöjda verkligen och inte minst jag, jag älskar de!! Jag känner att alla bryr sig enormt mycket och pratar och jag babblar på. för ett tag sedan så började jag tvivla på mig själv socialt.. jag tänkte att folk bara såg mig som social men innerstinne så kände jag mig oerhört liten.. Det här jobbet har gjort att jag känner att jag kanske ändå är väldigt social och jag kommer bara bli mer social ju mer jag jobbar där, eftesom jag måste prata med föäldrar varje dag, arbetskamrater o.sv. jag måste ta för mig och ju mer jag jobbar där ju mer kommer jag att utvecklas och bli bätttre och en mer social människa än jag redan är :) Jag är glad glad glad!

Jag känner även att jag börjar acceptera mig själv mera.. jag tänker inte lika mycket på min vikt som förr eller min näsa som jag alltid haft komplex för! Kanske för de börjar kännas som att människor tar mig för den jag är och struntar i allt annat. Jag trivs med att jobba och ha bra arbetskamrater.. även fast dom inte vet hur mycket jag uppskattar de så känner jag i alla fall att detta är bra för mig!

Det är ju år 2010 nu.. jag har tänkt ändra en hel del.. inte säga att jag ska börja träna och hit å dit som alltid utan göra lite små förändringar i mitt liv, som tar bort negativa tankar för mig och göra sånt som jag mår bra  av i stället!
Självklart skulle man vilja träffa sig en kärlek, men det är svårt svårare än någonsin för min del faktiskt, jag har träffat otroligt fina killar men ingen som jag kännt de där speciella med,  inget klick! Men jag hoppas att de kommer.. sen kan jag känna att jag inte riktigt har tid heller, de är krävande att ha ett heltids jobb, umgås med vänner, hålla humöret uppe och allt där till.. men självklart blir man kär så kommer jag ju att prioritera absolut, men jag hoppas bara att jag kommer träffa den där kärleken, jag börjar tröttna på one night stands och allt där till, men jag tror att jag kommer leva så ett tag till..  även fast jag är sjukt trött på att sex är ALLT, missförstå mig rätt asså jag älskar sex det gör jag absolut, men jag vill inte att de ska vara ALLT! jag har haft en hel del sex partners (dvs one night stands) men där är ju sex allt, jag vill väl kanske uppleva lite kärlek också men det är svårt om man inte känner något klick såklart!  Vilket jag inte känns med någon på några år nu.. men så är de.. det kommer när de kommer och jag längtar :)

Nä börjar jag bli trött!
Får se när jag återkommer till denna blogg igen :P
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0