I'm dancing with tears in my eyes

En otroligt bra låt är de! Med kesha.. grym.. yeees... jag orkade inte skriva igår kände jag, jag var helt slut efter dagen som var helt G A L E N med ungarna, men härligt när de händer saker hela tiden! Sen umgick jag med min bästa vännina ( hatar de ordet "vännina" haha låter som värsta gamlingen) vi hade de super mys med film å chirre! :) Jag täntke först gå ut igår med min vän som kom hem från utlandet, jag saknar henne like crazy, men jag var så osäker på om jag skulle jobba idag eller inte, dom skulle ringa om de behlvde hjälp och de kändes som att dom itne skulle ringa, men de gjorde dom halv 10 denna morgon, så tur vare de att jag stannade hemma och gick å la mig i tid :) Dagen var galen idag med men kul, den nya tjejen som börjat är en rolig tjej som jag kommer jätte bra överens med, de känns jätte bra och vi verkar ha en del gemensamt ändå :) mycket skoj å stoj mellan oss! Det har känts lite jobbgit hemma hela denna veckan, en mamma som var otroligt grinig och knappt pratat med mig förutom ett hej IBLAND. men I don't blame her... jag menar jag var sjuuuukt grinig mot henne hela helgen så... det var fel, men jag å min mamma säger aldrig förlåt eller pratar om saker å ting när vi "bråkar" Utan de rinner ut i sanden sen.. Men idag ringde jag henne för att fråga om hon skulle ha mat, vilket hon inte skulle men då lät vi trevliga mot varandra i alla fall, så de var skönt! Imorgon är de fredag, jihoooo :) Då ska jag hem till min vän och mysa.. uch vad jag saknar henne, vi har inte setts på super länge eftesom hon varit utomlands, men pratat i telen har vi gjort flera timmar, men ej samma sak! you know it! Jag jobbar imorgon mellan 9-17 känns lite pirr eftersom jag ska vara på en HELT ny avdelning, desutom en finsk avdelning, visst de kommer ju vara lugnt, moch dom snackar ju svenska också, men ändå känner ju inte barnen sådär super bra, men de går nog bra.. det är ju bara fredag å måndag ja ska vara där :) sen åker jag till min käre bästa så de e skönt :) Lördag vet jag inte riktigt än vad som händer är medbjuden till en fest, men får se.. känns lite lockande faktiskt måste jag säga.. mycket heta grabbs där, så mabye! Fan nu när jag tänker efter är de AS lockande! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0