home sweet home?

Hemma nu.. ångrar att jag gick hem så tidigt, känner bara en negativ och irriterande energi här hemma just nu. Min bror ringde mig precis å frågade om jag var kvar och när jag sa nej så kände jag verkligen hur mycket jag ångrade att jag gått där ifrån.
Min bäste vän ringde mig när jag kom innan för dörren och jag fick avreagera mig lite hos henne och det kändes skönt!  Jag vill bara jobba jobba jobba! jag vill att min fot ska vara bra så jag kan få röra på mig och träna.. jag vill jag vill jag vill så himla mycket! och jag ve tatt jag kan få allt det jag vill om jag gör allt för de.. jag ska kämpa det är något jag verkligen ska göra detta år. Kämpa för det jag verkligen vill och inte gnälla och skita i att göra något av de. :)
 Nää nu ska jag äta upp sallade jag gjorde igår och sen så ska jag lägga mig i min säng igen och bara vara.. är himlans trött faktiskt..  Hade dock tänkt att städa mitt rum, men jag orkar inte.. jag lider inte speciellt av de heller, men men.. ska keka nu. hörs later aligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0