Dyktig!

Nu känner jag mig duktig.. och lite nyttig för den delen också!
Jag har tvättat och städat.. tvättkorgen var överfull!  Mitt rum.. jaa vad ska man säga det är alltid förjävligt.. och jag vet att imorgon kväll kommer de så förjävligt ut igen.. Jag små skämms alltid lite när mina vänner kommer på besök för att de jämt ser ut som de gör, men dom säger alltid att dom inte är förvånade, och att det jämt ser ut så.. haha hemskt.. önskar verkligen att jag var lite mer ordningssam, jag har försökt intala mig själv att jag är de, men jag är verkligen inte de, deal with it!  Men jag hoppas min mor är lite glad när hon kommer hem över att jag tvättat en massa i alla fall :)

Åhh pratade med en tjej kompis idag ( en av mina bästa vänner osm jag var i grekland med förra sommarn) Vi har ju snackat om att åka till Grekland sommarn som kommer igen.. men jag börjar tveka.. jag menar dom där resorna går bara ut på att festa gärnet (vilket jag älskar) men jag kan lika bra festa gärnet hemma i sverige i en hel vecka ( jag vet inte riktigit samma sak och inte alls samma stämning) men ändå.. Jag funderar på att jobba hela jävla sommarn och dra till Thailand 2 månader nästa vinter, dra heladecember och Januari, min tjej kompis tycker de låter as nice också.. Grejen är den att jag är ingen människa som planerar, utan jag är mer spontan.. hatar att planera, det är de värsta som finns och jag blir bara stressad av de! Men vi snackade om att kanske ta en sista minuten i slutet av sommarn,, då de inte är säsong, men de gör inget jag vet att vi skulle ha de lika kul ändå :)  Thailand 2 månader låter mer lockande tycker jag än Rhodos eller kos 1 vecka.. blir nog Thailand, men man vet aldrig jag hinner ångra mig 10000000000 ggr innan jag är där!

Jaja, nu ska jag sluta drömma mig borta och vara kvar där jag är! Jag sitter och har druckit te nu, men blev så sjukt sugen på en smoothie, så den står och väntar på mig i köket nu.. Så jag ska spendera resten av kvällen framför tvn med lite mys för mig själv.. min mor är inte hemma ikväll så blir ensam, men jag klagar inte jag är en människa som behöver vara själv ett par dagar i veckan för att bara finna ett lugn :p Jag lär väl aldrig kunna flytta ihop med någon eller nått.. men men en brist som jag får jobba på!

Sitter och kollar på biggest looser just nu.. jag älskar de programmet för jag blir så rörd.. dom kämpar och kämpar och det finns så många som ger dom sån sjuuuk motivation och de är..... så mycket glädje i de programmet.. Visst sen är jag sjukt avensjuk på de personliga tränarnas kroppar, men de fixar sig.. jag rör ju på mig också! ;D

Jag har fastnat jätte mycket för Ken rings musik.. okej vissa låter är inte dom bästa, men en del låtar.. herregud vilka texter han skriver, det är helt sjukt och de flesta handlar ju om han själv.. nää det är helt sjukt vilken man han är.. han har gjort mycket misstag men man märker vilken kärleksfull människa han är! rörd.. det är vad jag blir av sånna människor som är kärleksfulla och ärliga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0