Det blir aldrig som man tänkt sig!

Jag hade ju längtat efter att få gå till jobbet och träffa alla underbara barn, haha japp så ska man nog inte säga, för då blir de inte så att barnen är underbara :P haha jag gick tillochmed tidigare hemifrån för jag bara ville vara där.

När jag kom fram hade klätt av mina alla varma kläder möts jag av FYRA skrikande ungar.. och ungefär ÅTTA stycken klätterapor och skriker HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ när jag kommer innanför dörren och en stackars fröken som sitter på golvet och försöker trösta en efter en som gråter ( hon såg skräckslagen ut stackarn, det var bara hennes andra dag och hon hade det tufft där alldeles själv) Det var bara att gå tillbaka och klä på sig varmt och klä på ungarna och ta ut alla ut i snön så alla fick göra sitt och lugna ner sig lite.. Dagen flöt på bra mendet var SJUKT mycket skrikande från alla håll och alla slogs och drog varandra i håret, hahahah jag älskar dock när de händer saker hela tiden, och de gjorde det verkligen jag kunde inte ens äta mat för dom skrek och kladda så mycket, hahaha kul kul.

Det känns bra och jag kan knappt vänta tills mitt vikariat börjar.. åhh så härligt :)
Mycket som händer nu och de känns bra.. jag ska göra de bästa av alla situationer!!

Åh vad jag skulle vilja gå på spa.. sitta i en bastu, ligga i en bubbelpool och vänta tills man ska gå in på en skön behandling,  sen när man ligger där och får en skön ansiktbehandliing.. åhh vad härligt.. måste göras SNART!


soon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0