allt ordnar sig alltid

Så tänker jag nästan jämt! för jag vet att de alltid gör de, saker och ting ordnar sig jämt visst kanske inte alltid på ett positivt sätt, men de ordnar sig i alla fall och det är huvudsaken!

Min kväll har varit bra i alla fall, jag har blivit på bättre humör, en av mina bästa vänner kom hem från utlandet idag, herregud vad jag saknat den människan! 1 veca var hon borta men de var verkligen tomt utan alla hennes samtal och utan att se hennes vackra ansikte ett par ggr. Så efter att ha pratat med henne i telefon och hört hennes röst så kändes de bra :)
Imorgon ska jag jobba, och fy fan vad skönt det ska bli!! längtar lite till de faktist, få träffa dom underbara små liven!

Just nu ser jag så mycket fram emot att resa! jag längtar tills sommarn när jag å mina vänner ska åka iväg!
Jag och mina fina bästa tjej kompisar åker till Grekland 1 vecka, precis som förra sommarn.. Sen ska även jag och mina två bästa killkompisar åka en sista minuten i början av sommarn! Åhhh vad underbart de kommer vara :)

Mina vänner är så mycket för mig, dom ska alltid ha den största platsen i mitt liv. Så är det! :)

Nu ska jag sova så jag blir pigg imorgon till jobbe!

Sleep tight.. ( nu ska jag drömma om värmen, solbränna, snygga killar och dom finaste vännerna på jorden.. det är då jag mår som bäst )

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0