hur gick det här till?

Okej.. jag vet inte vad det är med mig idag.. allt som jag känner allt som jag tänker SNÄLLA SNÄLLA jag hoppas det försvinner!
Jag är en tjej som har svårt att falla för en kille.. väldigt svårt.. det ska ta mycket till!
Jag har inte fallit för någon sen.. för 4 år sedan, då jag träffade en kille och jag kände direkt hur mycket jag ville ha honom, vi pratade och jag föll direkt och sen efter det var vi tillsammans i nästan 2 år.. det är snart 2 år sedan vi gjorde slut och jag har inte tyckt om någon sedan dess.. jag har kommit över honom, men självklart kommer jga alltid att älska den mannen. MEN nu under dessa 2 år har jag träffat en hel del killar men de har vara varit någon engångsgrej för MIN del, det har varit många som velat träffats efter och varit intresserade men jag har bara dissat dom TOTALT, riktigit elakt har jag alltid tyckt att det varit, men jag kan itne råför hur jag känner och tänker.. Och nu.. är det jag som är den där..  Min kusin har en kompis som jag träffat bara ett par ggr och vi har även hörts på sms lite efter första gången vi sågs.. nu när vi setts igen på fest såklart och han sov hos mig och vi hade mysigt så är jag fast känner jag.. jag har fallit och det gör ONT.. det är inte rätt jag ska inte känna såhär det är as jobbigt och jag fattar nu varför jag alltid stänger folk ute och jag int evill ha något seriöst.. men den här killen.. han är så långt ifrån dom som jag ens skulle kunna titta åt han är.. nää kan inte förklara men inte alls min smak.. men fan vad jag har fallit och jag vet att den här killen och hans förra tjej gjort slut för ltie mer än 1 månad sedan och att han inte kommit över henne, vilket gör ännu ondare.. Det är inte sant.. det får inte vara de och hur gick det till? att jag känner såhär? Det känns förjävligt! Jag vill bara ha honom kvar hos mig jag vill prata med honom, höra något ifrån honom men jag vet... jag vet att det inte kommer gå jag vet ju de :( Shit asså varför kan jag inte hålla tillbaka känslor och tankar den här gången.. herregud.. det måste vara något fel just nu känns det som.. I mitt känslomässiga störda beteende.. kanske bärjar de vända och jag fattar att jag itne bara vill ha engångsgrejer? börjar jag tröttna? Varför har han fått mig såhär? HELT SJUKT.. jag måste verkligen prata ut med min bäste vän... jag hoppas hon ringer mig snart för faaaaaaaan vad hårt det är... det gör ont att falla... riktigit jävla ONT!!!

(var tvungen att skriva av mig lite... ett försök att skriva bort allt skit jag känner pch tänker det är verkligen skit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0