vad var det jag sa?

Japp, det gick ju bra!! Jag ringde jobbet, hon sa när jag började, klart? .. hur mycket ska man gå och oroa sig en hel helg över något som gick över fortare än 1 minut? haha kändes lite hårt att ha vaknat klockan 6 och inte kunnat somnat om, går upp och klockan 7 får jag reda på att jag börjar 9? bra jobbat verkligen! Jag hatar att oroar mig och varje gång är det i onödan, hur ska de sluta? Jag måste ha tips på hur fan jag får bort de!
Idag kommer mig hund hem också, känns bra.. då kanske jag får ta en lång promenad med honom i detta snöoväder (bara för att få röra på mig) Sen imorgon är de spinning som gäller :) Sköööönt, nu ska jag verkligen komma igång :)  ska försöka utnyttja att jag har hunden nu i en vecka, gå ut med honom på morgonen och så.. jag menar imorgon börjar jag 06,45 då kan jag ju gå ut typ 20-30 min med honom innan jobbet.. skulle kännas riktigt bra :) Nu måste jag klä på mig och fixa mig sen blire jobbe till klockan 17.. jag hatar att jobba till 17, det blir så jäkla segt när klockan börjar närma sig 16.. men jag har bestämmt mig för att försöka endast tänka positivt när jag kommer dit.. hur trött jag än är, så ska jag försöka ha humöret på topp.. även fast ungarna säkert gått mig på nerverna mesta dels av dagen, haha nä men dom är underbara!
Ha en toppen dag, det ska jag försöka ha :)

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0