Komma igång!

Nu är det dags! Haha de blev hmm 5-6 inlägg innan jag inte orkade skriva något mer! men nu känner jag för mig egen skull helt klart! Självförtroende/ självkänsla OCH träning, träning och ännu mer träning och sen lite hälsosam mat! jag känner att det är dags nu, jag mår inte alls bra, jag känner att ända sättet jag kan må bra i mig själv är att jag skriver av mig lite varje dag, och något som ger mig lite motivation så jag kan se vad jag gjort och se hur jag kanske ändrar sättet att tänka jag hoppas det i alla fall! Jag ska försöka hålla på i 6 månader.. frånochmed nu till Juni! Det ända jag känner att jag inte kommer att kunna skippa och göra är att gå ut med mina vänner och dansa och dricka gott, jag tror att det är de som jag kommer falla på, jag kan göra allt för att skippa godis, läsk o.sv. men att gå ut 1 gång i veckan de kan jag faktiskt inte sluta med. Och de tänker jag inte heller, det kommer vara mitt sätt att få unna mig! Imorgon är det måndag, vilket betyder att jag ska starta detta nya liv, haha undra hur många ggr jag sagt det under detta år varje söndag samma sak! men nu iochmed att jag börja skriva här så, nu jäklar är jag trött på att ge upp med det jag börjat! Nu KÖR vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0