Jyyyl jyyyl strååålande jyyyl

Jahap, då var de julafton snart då.. känns bra faktiskt, riktigit bra! Idag har jag inhandlat mammas present, en gran och gjort ett pepparkakshus!
Sen har jag även gått här hemma och sjungt hela dagen.. min familj är inga som har nå julkänslor, men jag den minsta i familj har så de räcker för alla!
Jag är på strååålande humör faktiskt, och efter mitt handlande idag och pepparkakshus bygge (som blev förjävligt) måste jag säga att jag älskar när allt ser hemmagjort ut! jag har många kompisar osm är otroligt kreatia som alltid får allting att se perfekt ut! SÅ de alltid ser ut som att ett proffs har gjort de (dvs de ser KÖPT ut) Men mina grejer ser alltid så fula ut jämfört med deras, och jag har alltid blivit lite besviken då.. haha Men idag kom jag ju på de.. det är ju bättre när de är lite fulare för då ser man ju att det är hemmagjort och det är ju öndå lite charmigt? Tycker i alla fall jag! Jag gillar hemma gjorda grejer! lite små fula sådär..

Eller? Säger jag sådär bara för att de ska kännas bättre? haha bara för att jag egentligen är sjukt avensjuk på att alla som är otroligt kreativa? Jag tror de! Haha JAG VILL OCKSÅ KUNNA!!! Mina grejer jag gör om jag ritar eller ja som idag, slagit in paket, klätt granen och gjort pepparkakshus.. det ser ut som en 3 åring som gjort de!! haha

När mitt pepparkakshus var klart pratade jag lite med min syrra så frågade jag

Jag: Vad tycker du? Snyggt hus va?
Syrran: jo jo jätte fint verkligen!
Jag: *stolt* Eller hur! fan, jag känner mig ganska stolt asså
Syrran: Ja, du kanske ska ställa upp på sånna där tävlingar?..........Frö 3 åringar då altså!
Jag: haha.. jaha aa joo nää men aa kanske! men hemmgjort är charmigt!!!!

Good juuuul!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0