Gå emot sig själv.

För att man ska kunna utvecklas och bli starkare som människa så måste man ibland gå emot sig själv, göra sånna grejer som man kan tycka är sjukt jobbiga (även fast de inte alls är farliga utan man kanske bara känner sig jobbig eller är rädd att människor ska tycka man är dum i huvudet) som jag, jag ska om ungefär 15 min ringa upp mitt jobb och fråga när jag börjar, jag hatar att inte ha koll och veta sånna här saker och då blir de as jobbigt för mig att ringa dig och fråga när jag börjar? haha vaa? kan nog folk tycka, man det känns som en oro i magen jag har tänkt hela helgen på vad jag ska säga, om jag inte hade haft oron hade jag inte varit vaken just nu, då hade jag sovit till 7, men tänk om jag börjar 7 då vill jag gärna bara kunna gå dit på engång! Jag vet att de inte är nå farligt är dom otrevliga så är dom, thats it. jag har inte jobbat där så länge vilket får mig säkert att bli osäker, jag känner inte alla så bra o.sv. men men snart ska jag ringa och samtalet kommer vara över på mindre än 5 minuter, det är ju as skönt! 

Ha en bra dag
/ J  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0