Energin är helt sluuuuut

Då var dagen slut.. Jobbet gick riktigt bra och det var kul.. Det gick tillochmed riktigt fort! märkligt nog brukar aldrig göra de när man slutar klockan 5.. men jag fick vara med mina bebisar dom sista timmarna så det var riktigt mysigt :)
Jag är helt jävla slut asså.. hur ska jag orka träna kan jag tänka? men jag ska göra't! Imorgon 18,30 så sätts spinning igång :) Jag tänkte köra spinning på onsdag också, men nu har jag nog ångrat mig ska nog köra lite styrketräning istället.. antingen är hårt benpass eller rygg och biceps, får se hur jag känner på onsdag morgonen ;D
Och jag hoppas jag har mer energi imorgon efter träning än vad jag har idag, imorgon efter jobbet ska jag nog upp till centrum och handla dom sista julklapparna, någon liten grej till, till min bäste vän och sen något till min kusse och sen måste jag snacka ihop de med mina syskon om julklapp till mamsen..

Idag på jobbet kände jag att jag verkligen inte alls brydde mig om vad dom som jobbade där tyckte om mig! Jag bara var som jag var.. jag menar jag sitter aldrig stilla utan jobbar på och leker med barnen HELA TIDEN mitt humör är alltid på topp och jag ler JÄMT! Inte falskt absolut inte, utan för sån är jag och jag älsar att vara glad och sprida glädjen till barnen.. Och idag när vi var ute i snön så satt jag faktikt i en snöhög hela tiden nästan och snackade skit med en kollega.. dom andra kunde sucka lite o.sv. men allvarligt de rörde inte mig alls.. (okej lite kanske?) Men inte alls så mycket som de annars brukar göra.. riktigt skönt.. jag känner att nu är de min tur.. nu ska jag bannemig fixa allt så jag mår på topp hela nästa år, och jag ska börja redan nu år 2009! :)

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0