Väder, humör & träning

Det här vädret kan verkligen göra en deppig! grått och regn! Usch! Men jag ska inte deppa ihop för det, utan ska istället ha en riktigt mysig kväll hemma! SKulle egentligen åkt till en kompis eller gått ut på krogen, men jag har ingen lust alls att göra de!  Så jag får väl sitta framför datan och titta på nå kul :P Gick ut och gick en stund och det var så himla skönt, känner man sig deppig eller irriterd så kan det vara skönt att rensa tankarna lite, och om man har en mp3 kan man ju alltid sätta på den musik man älskar och bara gå och njuta av den!  Imorgon ska jag fixa mina naglar, eftersom jag ska t och resa så känner jag för att göra lite lyx, inte för att man har råd med de varje månad efter som det är så himla dyrt, men någon gång ibland kan jag tycka att man får lyxa till de :) Sen ska jag även träna! Det är perfekt för självförtroendet, man får en sån himla skön självkänsle boost när man har tränat, man känner sig så sjuukt duktig, jag har kommit in i en ganska bra rytm när de gäller träningen också, det finns inge bättre när man väl kommit igång! Fast man tröttnar oftast eller jag gör lätt det, fast nu har jag kommit på lite mer hur jag ska träna.. Jag prickar itne in vissa dagar utan jag bestämmer mig för att gå 3 ggr i veckan så går jag när jag kan, tid har man alltid, det ska man aldrig skylla på! Sen så tränar jag endast styrke träning för det tycker jag är de roligaste! ( men för andra kan det ju vara olika gruppträningar villket jag gillde förrut men lätt tröttnade på) så 3 ggr i veckan styrke träning på gymmet, sen ut och gå en liten stund varje dag räcker med en halv timme, det är så otroligt skönt :) 

/ J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0