Bio, popcorn, mys och en bra vän

Ikväll ska jag på bio med en av mina bästa tjej kompisar! Det ska bli riktigt härligt att träffa henne, hon är så rolig och har en riktigt härlig (konstig) humor, det ända man kan är att skratta när man är med henne.. Hon får mig alltid att le och peppar mig alltid!  Det konstigste är att hon säger att jag är den socialaste och mest framåt människan hon känner.. det känns konstigt att folk ser en så när man inte alls känner sig så! Men aja.. Det ska i alla fall bli skönt och kul att gå på bio. Varje gång man går på bio så tycker jag att samma tanke alltid slår en " gud vad kul det är, det här måste göras oftare" Men så går tiden så fort och så kommer man tillbaka till bio salongen flera månader senare och efteråt så är det samma tanke igen " det här måste göras oftare" hah.. konstigt det där, men nu var det inte så länge sen jag var på bio var kanske 2 veckor sedan då jag såg "Baksmällan" En riktigt riktigt sjukt rolig film, måste ses igen! ( fastnar jag för en film kan jag se den 100 ggr) Nu ska jag åka in och se "L.A Gigolo" åhh vad jag hoppas den ska vara bra, har inte alls nå förväntningar men vi får se!
Ha en trevlig kväll! Det ska i alla fall jag ha med bio, popcorn,mys + att min vän senare sover kvar hos mig, skönt med lite sällskap :)

Kram Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0